Veraåsen

Hovedutvalget for miljø- og plansaker har i møte den 18.09.2024, sak 121/24, vedtatt en endring i detaljreguleringen for Veraåsen, gbnr 112/653.

Bakgrunnen for reguleringsendringen stammer fra et ønske om å øke utnyttelsesgraden for delfelt B3 samt endre byggegrensen mot vest.

Dokumenter

Dokumentene til saken kan lastes ned her.

Frist

Vedtaket kan påklages til statsforvalteren i Vestfold og Telemark, iht. plan- og bygningsloven §§1-9 og 12-12. Eventuelle klager skal sendes Sandefjord kommune, seksjon for byggesak og arealforvaltning, pb. 2025, 3202 Sandefjord, eller e post: postmottak@sandefjord.kommune.no.

Frist er satt innen 21.10.2024.

Krav om erstatning

Eventuelle krav om erstatning etter plan- og bygningsloven § 15-3 for tap som følge av reguleringsplanen eller krav om innløsning av grunn etter § 15-2 må fremmes for Sandefjord kommune innen 3 år. 

Kontaktinformasjon

Nærmere opplysninger kan fås ved henvendelse til saksbehandler Mohamed Ali på telefon 95 33 84 34 eller e-post til Mohamed.ali@sandefjord.kommune.no.