Det skjer mye i Sandefjord – bruk kalenderen vår

Gjennom hele året er det et hav av muligheter for fine, interessante, morsomme og lærerike opplevelser i Sandefjord. Slik er det også denne helgen.

Tre damer som blåser såpebobler og ler. - Klikk for stort bildeBruk arrangementskalenderen for å fortelle om arrangementer som kan være aktuelle for mange! Mostphotos

Dersom du har et verv eller en rolle innen kultur, idrett og fritid i Sandefjord, har du kanskje nylig mottatt kommunens nyhetsbrev. Nyhetsbrevet innledes med en stor takk til alle de flinke arrangørene våre som gjennom hele året skaper de mest magiske øyeblikk for innbyggere og gjester. Vi er heldige i Sandefjord som har et så stort og variert tilbud av aktiviteter, arrangementer og opplevelser.

Dersom ditt lag eller din klubb har et åpent arrangement som dere ønsker å fortelle om, anbefaler vi kommunens DetSkjer-kalender.

Kalenderen finner du også i kommunens egen innbyggerapp, Sandefjord innbygger. Ved å bruke kalenderen kan du nå bredt ut til Sandefjords innbyggere.

Vi har også en egen nettside med mye nyttig informasjon for arrangører.