Lav terskel for å få hjelp med rusproblemer

Bor du i Sandefjord og opplever at rus har tatt større plass i livet enn ønsket? Da kan du benytte deg av kommunens «lav terskel inn»-tjeneste.

Har rusen tatt en større plass i livet ditt enn du ønsker? Går avhengigheten din ut over relasjoner, arbeid, studier eller psyken? Lav Terskel Inn Rus er et kommunalt tilbud til de som har begynnende eller pågående rusutfordring, eller som er bekymret for eget rusbruk.

Illustrasjon av person som sitter og tenker. - Klikk for stort bildeKommunen har en lav-terskel-tjeneste for deg som sliter med rus.

Tilbudet er for deg som tenker at det kan være nyttig med litt støtte for å hindre at plagene vokser seg større.

Vi tilbyr:

• Samtaler knyttet til rusutfordringer hos deg selv
  • Kartlegging av behov og nettverk
  • Støtte og veiledning i hverdagslige utfordringer
  • Lose inn til andre tjenester i kommunen

Bestill time

PS: Dersom du kjenner noen som kunne hatt utbytte av et tilbud som dette, er det naturligvis fint å tipse om dette tilbudet.

Mer om kommunens tilbud innen psykisk helse og rus på våre nettsider.